Відбулися засідання виборних органів обласної організації Профспілки.
10-11 грудня 2024 року в м. Полтаві відбувся пленум та розширена президія комітету Полтавської обласної організації Профспілки.
Усвідомлюючи необхідність об’єднання зусиль для реалізації державної політики з питань забезпечення якості освітньої діяльності на території Полтавської області, партнерства та ефективної співпраці у сфері освіти, захисту прав та законних інтересів освітян був підписаний Меморандум про співпрацю Управління Державної служби якості освіти в Полтавській області та Полтавської обласної організації Профспілки працівників освіти і науки України
Розглянуто питання про хід звітів і виборів у організаційних ланках обласної організації Профспілки та зазначено, що станом на 10.12.2024р. звітно-виборні збори відбулися у переважній більшості первинних профспілкових організацій (до 75% від загальної кількості), які проходять організовано, без порушень Інструкції про вибори.
У звітних доповідях та виступах членів комітету Профспілки відзначалось, що завдяки діям ЦК, обкому Профспілки вирішено ряд завдань з удосконалення законодавчої бази, підвищення рівня оплати праці працівників, стипендіального забезпечення студентів, умов праці та правового захисту.
Аналіз критичних зауважень та пропозицій, висловлених на звітно-виборних зборах засвідчує, що спілчан та профспілкових активістів стали більше турбувати питання впливу виборних профспілкових органів різних рівнів на забезпечення контролю за дотриманням норм чинного законодавства України про працю, реалізації освітянських законів, підвищення ролі Профспілки у покращенні оперативного інформаційного забезпечення та використання стимулів морального заохочення.
Порушувались питання перед Кабінетом Міністрів України, Міністерством освіти і науки України, профільним комітетом Верховної Ради, місцевими органами виконавчої влади щодо необхідності виконання у повному обсязі законодавства про освіту в частині фінансування галузі, підвищення рівня оплати праці педагогічних працівників, удосконалення нормативної бази установ і закладів освіти.
Члени президії комітету Профспілки розглянули та обговорили питання соціально – економічного стану, матеріального забезпечення працівників галузі в 2024 році і пов’язані з цим дії Профспілки та обласної профорганізації. Затверджені основні заходи обкому на I півріччя 2025 року.
Прийнято рішення про продовження роботи над вдосконаленням соціального діалогу з органами місцевого самоврядування щодо:
- цільового використання освітньої субвенції на оплату праці педагогічних працівників закладів у повному розмірі, не допускаючи її штучної економії та акумуляції на рахунках місцевих бюджетів;
- затвердження у бюджетах територіальних громад видатків, необхідних для першочергового забезпечення потреб в коштах на оплату праці працівників закладів і установ освіти, що фінансуються за рахунок місцевих бюджетів, відповідно до встановлених умов оплати праці;
- збереження робочих місць, раціонального реформування освітньої мережі, забезпечення гарантій працівникам галузі на працю, повноту та своєчасність її оплати;
- затвердження органами місцевого самоврядування додаткових коштів (понад обсяги освітньої субвенції) на забезпечення в повному обсязі виплати заробітної плати педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти з метою недопущення кредиторської заборгованості.
- посилення і активізації роботи з соціальними партнерами щодо:
встановлення надбавки за престижність праці в розмірі не менше 20 % педагогічним працівникам, які здійснюють викладання в межах реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», як це передбачено постановою КМУ № 373 від 23.03.2011 із змінами, у всіх ЗЗСО області.
З метою підтримки воїнів Збройних сил України прийнято рішення про виділення донату у сумі 83 тис. грн.
Засідання виборних органів обласної організації Профспілки пройшли в атмосфері взаємоповаги та єдності в прийнятті рішень.
Голові Територіальної організації Профспілки у Гребінківській міській ТГ вручена профспілкова нагорода - нагрудний знак ФПУ «Профспілкова відзнака».