Пошук

Погода в Полтаві

Розширений пленум обласного комітету Профспілки та семінар – навчання голів територіальних організацій.

    18 квітня 2023 року відбувся VІІ розширений пленум комітету обласної організації Профспілки. Вів пленарне засідання голова обласної Профспілки – Григорій Шумейко, слухалось питання «Про стан виконання Угоди між Департаментом освіти і науки Полтавської ОДА та комітетом Полтавської обласної організації Профспілки працівників освіти і науки на 2021 -2025 роки» за період 2021-2023 р.р.
    Із співдоповідями виступили: в.о. заступника голови Полтавського обкому Профспілки Любов Нерозя та Ганна Галушка – заступник директора - начальник управління фінансування та кадрового забезпечення в галузі Департаменту освіти і науки Полтавської ОВА, які детально проаналізували виконання Угоди за звітний період, відзначили, що, незважаючи на труднощі воєнного стану, важливою складовою рівня оплати праці, покращення ефективності захисту прав спілчан у сфері праці є поширення практики ведення соціального діалогу на всіх рівнях та узгодили перспективи подальшої співпраці на 2023 рік, також відповіли на чисельні запитання голів профспілкових організацій.
    У роботі заходу взяли участь Атаманюк О.А. – начальник відділення НСПП в Полтавській області, Зібніцька Л.І. – начальник відділу освіти, молоді та спорту Пирятинської міської ради, в обговоренні питань виступили: Качмар Л.Б. - голова територіальної організації Профспілки у Глобинській міській ТГ, Жалій Т. В. – заступник голови ППО Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, які зробили наголос на тому, що соціальний діалог – це реальний шлях до змін на краще, а організація оплати праці - основне з ключових питань в соціальному діалозі обласного рівня.
    Підводячи риску під виступами і дискусіями пленум прийняв постанову, в основу якої лягли пропозиції щодо врегулювання проблемних питань співпраці та усі аспекти діяльності організаційних ланок Профспілки у зв’язку з цим.
     Спілчани продовжили свою зустріч - семінаром, в ході якого обговорили питання щодо перерозподілу освітньої субвенції, змін в оплаті лікарняних, фінансування медоглядів, оформлення відпусток без збереження заробітної плати та забезпечення гарантій працівникам, мобілізованим на захист держави.
    Користуючись нагодою, Григорій Шумейко подякував всім, хто доклав чимало зусиль для забезпечення дієвої роботи на місцях, розуміння і співпрацю, єдність дій і профспілкову солідарність.

 

З Воскресінням Христовим!

 

Як встановлювати доплату працівникам за завідування бібліотекою та роботу з бібліотечним фондом підручників?

      Додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2021 № 1391, що має назву «Розміри доплат за окремі види педагогічної діяльності працівникам у закладах та установах освіти», передбачено встановлення педагогічним та іншим працівникам, які проводять бібліотечну роботу та роботу з бібліотечним фондом підручників, у закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти доплати за завідування бібліотекою (медіатекою) у розмірі 5-15% ставки заробітної плати (посадового окладу) за умови відсутності штатної посади завідувача бібліотеки (медіатеки).

Детальніше...

 

Тривалість щорічної відпустки окремим бібліотекарям закладів загальної середньої освіти

    Відповідно до ст. 6 Закону «Про відпустки» від 15.11.1996 № 504/96-ВР щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору.

    Пунктом 1 постанови ВРУ від 15.11.96 № 505/96-ВР встановлено, що зазначений закон введено в дію з 1 січня 1997 року, а статті 7, 8 і частину першу статті 10 – з 1 січня 1998 року.

   У пункті 2 постанови зазначено, що відпустки раніше встановленої загальної тривалості зберігаються за працівниками, які користувалися відпусткою більшої загальної тривалості, ніж визначена відповідно до законів та інших нормативно-правових актів України, на весь час їх роботи на цьому підприємстві, в установі, організації на посадах, професіях, роботах, що давало їм право на цю відпустку, та за наявності умов, за якими вона надавалася.

Детальніше...

 

Кабмін прийняв рішення про порядок проведення перевірок видачі листків непрацездатності

   Кабінет Міністрів України постановою від 3 березня 2023 року № 185 затвердив Порядок проведення особами, уповноваженими правлінням Пенсійного фонду України, перевірок обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності.

   Згідно з документом метою перевірки листків непрацездатності є здійснення контролю за обґрунтованістю формування (видачі) листків непрацездатності, медичних висновків про тимчасову непрацездатність.

   Перевірка листків непрацездатності проводиться уповноваженими посадовими особами територіального органу ПФУ та/або уповноваженими лікарями, перелік яких затверджується правлінням ПФУ.

Детальніше...